Świadczenia dla Partnera Głównego 18 Gdańsk DocFilm Festival
Wartość pakietu partnerskiego – 30 tyś. zł.
-
Logo Partnera we wszystkich publikacjach materiałach reklamowych dotyczących GDFF, m.in. plakatach, format B1, przewidywany nakład: 500 sztuk
-
Całostronicowa, kolorowa reklama w katalogu GDFF (okładka), nakład 1000 egzemplarzy, kolportaż 10 000 flayersów, ulotek i innych materiałów promocyjnych
-
Logo Partnera na bannerach, roll-upach dostarczonych przez Sponsora w Przestrzeni Festiwalowej, w tym w ECS, miejscu debat i w miejscach wydarzeń okołofestiwalowych
-
Logo Partnera i oficjalne informacje na stronie internetowej Gdańsk DocFilm Festival wraz z aktywnym linkiem do strony Sponsora ( www.gdff.pl )
-
Balony dostarczone przez Sponsora – unoszące się w ECS z logo Partnera – Partner Mecenasem Kultury
-
Balony z logo Partnera wręczane spacerowiczom (szczególnie z dziećmi) + ulotki
-
Duże powiewające flagi z logo Partnera zamocowane na wejściu do ECS
-
Specjalne 2 metrowe standy Partnera lub balon reklamowy umieszczony w przestrzeni ECS lub poza nim dostarczone przez Partnera
-
Możliwość STOISKA PROMOCYJNEGO Partnera – możliwość zaprezentowania swojej oferty (pozyskania nowych klientów), szczególne dotarcie do młodych ludzi i pozyskanie ich sympatii
-
Liczne ekspozycje Partnera w relacjach z imprezy przeprowadzanych przez patronów medialnych (internet, telewizja, radio, prasa)
-
Możliwość przeprowadzenia ankiet przez Partnera oraz rozdawania gadżetów – długopisów, breloczków i innych, dostarczonych przez Sponsora
-
Możliwość zorganizowania dodatkowych konkursów w ramach Festiwalu promujących Partnera za sugestią Partnera
-
Przekazanie Vipowskich zaproszeń i dwuosobowych karnetów na cały Festiwal i festiwalowe wydarzenia przedstawicielom Partnera
-
Przekazanie Vipowskich zaproszeń i dwuosobowych karnetów VIPom z logo Partnera – prezydentom, premierom, ministrom, ambasadorom, przedstawicielom biznesu i świata sztuki i kultury, twórcom filmowym, ważnym dziennikarzom, itp.
-
Wręczanie nagrody publiczności przez przedstawiciela Partnera podczas uroczystej Gali Finałowej – obecność wielu notabli, m.in. prezydenta, marszałka, ministra pracy, członków ambasad, wielu gości specjalnych z kraju i zagranicy, reżyserów, twórców, artystów, dziennikarzy i licznej publiczności
-
Dotarcie z informacją do mediów, m.in.: emisje spotu reklamowego z wymienieniem nazwy Partnera w rozgłośniach patronackich przed i podczas trwania imprezy
-
Relacje na żywo z Festiwalu, m.in. w rozgłośniach radiowych, telewizjach, serwisach internetowych, np. Telewizja Polska, TOK FM, filmweb.pl, trojmiasto.pl itp.
-
Emisje spotu reklamowego przygotowanego przez organizatorów wraz z logo Partnera na ekranach ledowych w Trójmieście
-
Emisje spotu reklamowego Partnera przed każdym blokiem filmowym podczas Festiwalu (kilka razy dziennie) i Finałowej Gali (przygotowany przez Partnera – czas trwania spotu do 15 s.)
-
Możliwość zrobienia zdjęć (uścisk dłoni, etc.) przedstawicieli z gośćmi specjalnymi ze świata filmu i wykorzystania materiałów do celów promocyjnych
-
Przygotowanie pełnego raportu z imprezy wraz dokumentacją fotograficzną
-
Informowanie o fakcie sponsorowania podczas konferencji prasowych, debat, wszystkich wydarzeń okołofestiwalowych i uroczystej Gali rozdania nagród
-
Specjalne podziękowania dla Partnera
-
Możliwość wykorzystania wszystkich materiałów do promocji firmy przez okres 12 miesięcy
-
Gotowość i ogromna otwartość na propozycje promocyjne Partnera – wola i chęć współpracy przy realizacji pomysłów
Istnieje możliwość zmiany nazwy Festiwalu poprzez dodanie cech Partnera tytularnego, umowa minimum na 3 lata.
Wartość takiej opcji – 50 tyś zł rocznie
Serdecznie zapraszamy do współpracy.
Dyrektor Festiwalu
Kazimierz Beer
Email:
info@gdff.pl
stowedufilm@gmail.com
info@nordfilm.pl
www.gdff.pl
Tel. +48 695.221999
Tel. +48.608.388208