TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE w celach statystycznych. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zrozumiałem. Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

18GDFF

Zostań sponsorem

28 kwietnia 2020

Świadczenia dla Partnera Głównego 18 Gdańsk DocFilm Festival

Wartość pakietu partnerskiego – 30 tyś. zł.

  1. Logo Partnera we wszystkich publikacjach materiałach reklamowych dotyczących GDFF, m.in. plakatach, format B1, przewidywany nakład: 500 sztuk

  2. Całostronicowa, kolorowa reklama w katalogu GDFF (okładka), nakład 1000 egzemplarzy, kolportaż 10 000 flayersów, ulotek i innych materiałów promocyjnych

  3. Logo Partnera na bannerach, roll-upach dostarczonych przez Sponsora w Przestrzeni Festiwalowej, w tym w ECS, miejscu debat i w miejscach wydarzeń okołofestiwalowych

  4. Logo Partnera i oficjalne informacje na stronie internetowej Gdańsk DocFilm Festival wraz z aktywnym linkiem do strony Sponsora ( www.gdff.pl )

  5. Balony dostarczone przez Sponsora – unoszące się w ECS z logo Partnera – Partner Mecenasem Kultury

  6. Balony z logo Partnera wręczane spacerowiczom (szczególnie z dziećmi) + ulotki

  7. Duże powiewające flagi z logo Partnera zamocowane na wejściu do ECS

  8. Specjalne 2 metrowe standy Partnera lub balon reklamowy umieszczony w przestrzeni ECS lub poza nim dostarczone przez Partnera

  9. Możliwość STOISKA PROMOCYJNEGO Partnera – możliwość zaprezentowania swojej oferty (pozyskania nowych klientów), szczególne dotarcie do młodych ludzi i pozyskanie ich sympatii

  10. Liczne ekspozycje Partnera w relacjach z imprezy przeprowadzanych przez patronów medialnych (internet, telewizja, radio, prasa)

  11. Możliwość przeprowadzenia ankiet przez Partnera oraz rozdawania gadżetów – długopisów, breloczków i innych, dostarczonych przez Sponsora

  12. Możliwość zorganizowania dodatkowych konkursów w ramach Festiwalu promujących Partnera za sugestią Partnera

  13. Przekazanie Vipowskich zaproszeń i dwuosobowych karnetów na cały Festiwal i festiwalowe wydarzenia przedstawicielom Partnera

  14. Przekazanie Vipowskich zaproszeń i dwuosobowych karnetów VIPom z logo Partnera – prezydentom, premierom, ministrom, ambasadorom, przedstawicielom biznesu i świata sztuki i kultury, twórcom filmowym, ważnym dziennikarzom, itp.

  15. Wręczanie nagrody publiczności przez przedstawiciela Partnera podczas uroczystej Gali Finałowej – obecność wielu notabli, m.in. prezydenta, marszałka, ministra pracy, członków ambasad, wielu gości specjalnych z kraju i zagranicy, reżyserów, twórców, artystów, dziennikarzy i licznej publiczności

  16. Dotarcie z informacją do mediów, m.in.: emisje spotu reklamowego z wymienieniem nazwy Partnera w rozgłośniach patronackich przed i podczas trwania imprezy

  17. Relacje na żywo z Festiwalu, m.in. w rozgłośniach radiowych, telewizjach, serwisach internetowych, np. Telewizja Polska, TOK FM, filmweb.pl, trojmiasto.pl itp.

  18. Emisje spotu reklamowego przygotowanego przez organizatorów wraz z logo Partnera na ekranach ledowych w Trójmieście

  19. Emisje spotu reklamowego Partnera przed każdym blokiem filmowym podczas Festiwalu (kilka razy dziennie) i Finałowej Gali (przygotowany przez Partnera – czas trwania spotu do 15 s.)

  20. Możliwość zrobienia zdjęć (uścisk dłoni, etc.) przedstawicieli z gośćmi specjalnymi ze świata filmu i wykorzystania materiałów do celów promocyjnych

  21. Przygotowanie pełnego raportu z imprezy wraz dokumentacją fotograficzną

  22. Informowanie o fakcie sponsorowania podczas konferencji prasowych, debat, wszystkich wydarzeń okołofestiwalowych i uroczystej Gali rozdania nagród

  23. Specjalne podziękowania dla Partnera

  24. Możliwość wykorzystania wszystkich materiałów do promocji firmy przez okres 12 miesięcy

  25. Gotowość i ogromna otwartość na propozycje promocyjne Partnera – wola i chęć współpracy przy realizacji pomysłów

Istnieje możliwość zmiany nazwy Festiwalu poprzez dodanie cech Partnera tytularnego, umowa minimum na 3 lata.

Wartość takiej opcji – 50 tyś zł rocznie

Serdecznie zapraszamy do współpracy.

Dyrektor Festiwalu
Kazimierz Beer

Email:
info@gdff.pl
stowedufilm@gmail.com
info@nordfilm.pl

www.gdff.pl
Tel. +48 695.221999
Tel. +48.608.388208

Powrót do listy newsów

Gdańsk DocFilm Festival
ul. Wały Piastowskie 24, 80-855 Gdańsk

© 2013-24 GdaÅ„sk DocFilm Festival

realizacja: Studio-a-Propos & Piotr Kawecki