Jadwiga Jankowska-Cieślak – jurorka konkursu krótkometrażowych, polskich filmów fabularnych
Jadwiga Jankowska-Cieślak (1951), aktorka charakterystyczna, w kinie – Magda w „Trzeba zabić tę miłość” (1972) i Basia Białasówna w „Polskich drogach” (1976) u Morgensterna, Anna w „Pani Bovary to ja” u Zbigniewa Kamińskiego i w „Sam na sam” (obie w 1977) u Andrzeja Kostenki, Mgiełka w „Jan Serce” (1981) u Piwowarskiego, nagrodzona w Cannes Eva w „Innym spojrzeniu” (1982) u Karolego Makka, Ada we „Wkrótce nadejdą bracia” (1985) u Kutza, Matka w „300 milach do nieba” (1989) u Mirosława Dembińskiego i Joanna w „Rysie” (2008) u Michała Rosy. Ma scenie: w Teatrze Dramatycznym – Elektra (1974) u Dejmka, Regana w „Królu Learze” (1977) u Jarockiego, Medea, Kora w „Nocy listopadowej” (obie w 1978) u Prusa, Kitty w „Szóstym stopniu oddalenia” u swego męża Piotra Cieślaka i Maryja w „Historyi o chwalebnym zmartwychstanu Pańskim” Piotra Cieplaka, Klitajmestra w „Elektrze” u Warlikowskiego, Nel w „Końcówce” (obie w 1997) u Libery, Herodiada w „Salome” (2000), Matka w „Wymazywanu” (2001), Paulina w „Niedokończonym utworze na aktora” i Aurelia w „Sztuce hiszpańskiej” (obie w 2004) u Lupy oraz Matka w „Opowieści o zwyczajnym szaleństwie” (2005) u Glińskiej. W Teatrze Polskim – Rea w „Romulusie Wielkim” (1985) u Dejmka i Hekabe (2011), Aniela i Elwira w „Mężu i żonie” (1977) u Hanuszkiewicza w Narodowym, Beatrycze w „Dante 1992” u Szajny w Studio, Emilia w „T.E.O.R.E.M.A.T.” u Jarzyny w Rozmaitościach, i pani Szapiro w „Namiętnościach” (obie role w 2009) u Cywińskiej w Ateneum. Mówi: „W ten zawód wpisany jest egocentryzm. Jeśli nie chcesz się podobać, idź sprzedawać rzodkiewkę. Nie oszukujmy się, aktor musi być pod tym względem człowiekiem próżnym, inaczej nie ma tu czego szukać”.