THIS SITE USES COOKIE FILES for statistical purposes. By using this website you agree to the use of cookies in accordance with the current browser settings.
I understand. Don`t show this again

  • Extension of the submission deadline

    22nd June 2020

    The deadline for submitting Polish feature films and documentaries to the 18th edition of the Gdańsk DocFilm Festival has been extended to 15 July 2020. The entry form is for Polish Feature films is available on our  website. Competition entries for documentary films are available at FilmFestivalLife platform.

    Read more
  • Become a sponsor

    28th April 2020

    Świadczenia dla Partnera Głównego 18 Gdańsk DocFilm Festival Wartość pakietu partnerskiego – 30 tyś. zł. Logo Partnera we wszystkich publikacjach materiałach reklamowych dotyczących GDFF, m.in. plakatach, format B1, przewidywany nakład: 500 sztuk Całostronicowa, kolorowa reklama w katalogu GDFF (okładka), nakład 1000 egzemplarzy, kolportaż 10 000 flayersów, ulotek i innych materiałów promocyjnych Logo Partnera na bannerach, roll-upach dostarczonych przez Sponsora w Przestrzeni Festiwalowej, w tym w ECS, miejscu debat i w miejscach wydarzeń okołofestiwalowych Logo Partnera i oficjalne informacje na stronie internetowej Gdańsk DocFilm Festival wraz z aktywnym linkiem do strony Sponsora ( www.gdff.pl ) Balony dostarczone przez Sponsora – unoszące się w ECS z logo Partnera – Partner Mecenasem Kultury Balony z logo Partnera wręczane spacerowiczom (szczególnie z dziećmi) + ulotki Duże powiewające flagi z logo Partnera zamocowane na wejściu do ECS Specjalne 2 metrowe standy Partnera lub balon reklamowy umieszczony w przestrzeni ECS lub poza nim dostarczone przez Partnera Możliwość STOISKA PROMOCYJNEGO Partnera – możliwość zaprezentowania swojej oferty (pozyskania nowych klientów), szczególne dotarcie do młodych ludzi i pozyskanie ich sympatii Liczne ekspozycje Partnera w relacjach z imprezy przeprowadzanych przez patronów medialnych (internet, telewizja, radio, prasa) Możliwość przeprowadzenia ankiet przez Partnera oraz rozdawania gadżetów – długopisów, breloczków i innych, dostarczonych przez Sponsora Możliwość zorganizowania dodatkowych konkursów w ramach Festiwalu promujących Partnera za sugestią Partnera Przekazanie Vipowskich zaproszeń i dwuosobowych karnetów na cały Festiwal i festiwalowe wydarzenia przedstawicielom Partnera Przekazanie Vipowskich zaproszeń i dwuosobowych karnetów VIPom z logo Partnera – prezydentom, premierom, ministrom, ambasadorom, przedstawicielom biznesu i świata sztuki i kultury, twórcom filmowym, ważnym dziennikarzom, itp. Wręczanie nagrody publiczności przez przedstawiciela Partnera podczas uroczystej Gali Finałowej – obecność wielu notabli, m.in. prezydenta, marszałka, ministra pracy, członków ambasad, wielu gości specjalnych z kraju i zagranicy, reżyserów, twórców, artystów, dziennikarzy i licznej publiczności Dotarcie z informacją do mediów, m.in.: emisje spotu reklamowego z wymienieniem nazwy Partnera w rozgłośniach patronackich przed i podczas trwania imprezy Relacje na żywo z Festiwalu, m.in. w rozgłośniach radiowych, telewizjach, serwisach internetowych, np. Telewizja Polska, TOK FM, filmweb.pl, trojmiasto.pl itp. Emisje spotu reklamowego przygotowanego przez organizatorów wraz z logo Partnera na ekranach ledowych w Trójmieście Emisje spotu reklamowego Partnera przed każdym blokiem filmowym podczas Festiwalu (kilka razy dziennie) i Finałowej Gali (przygotowany przez Partnera – czas trwania spotu do 15 s.) Możliwość zrobienia zdjęć (uścisk dłoni, etc.) przedstawicieli z gośćmi specjalnymi ze świata filmu i wykorzystania materiałów do celów promocyjnych Przygotowanie pełnego raportu z imprezy wraz dokumentacją fotograficzną Informowanie o fakcie sponsorowania podczas konferencji prasowych, debat, wszystkich wydarzeń okołofestiwalowych i uroczystej Gali rozdania nagród Specjalne podziękowania dla Partnera Możliwość wykorzystania wszystkich materiałów do promocji firmy przez okres 12 miesięcy Gotowość i ogromna otwartość na propozycje promocyjne Partnera – wola i chęć współpracy przy realizacji pomysłów Istnieje możliwość zmiany nazwy Festiwalu poprzez dodanie cech Partnera tytularnego, umowa minimum na 3 lata. Wartość takiej opcji – 50 tyś zł rocznie Serdecznie zapraszamy do współpracy. Dyrektor Festiwalu Kazimierz Beer Email: info@gdff.pl stowedufilm@gmail.com info@nordfilm.pl www.gdff.pl Tel. +48 695.221999 Tel. +48.608.388208

    Read more
  • We are waiting for submissions for Polish short fiction films

    22nd April 2020

    Call for entry for next year's, 18th Gdansk DocFilm Festival, for Polish short fiction films is now open and will close on 30th June 2020. The entry form is available on our website Entry form The films will compete for the Gdańsk Cranes award as well as for the financial prize. The 18th edition of the Gdańsk Docfilm Festival will take place on 10-13 December 2020 at the European Solidarity Centre. Attention: Competition entries for documentary films are available at: FilmFestivalLife

    Read more

Gdańsk DocFilm Festival
ul. Wały Piastowskie 24, 80-855 Gdańsk

info@gdff.pl

© 2013-20 Gdańsk DocFilm Festival

realizacja: Studio-a-Propos & Piotr Kawecki